Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht per e-mail aan onze afdeling klantenservice door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht zorgvuldig bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht je een klacht hebben kunt je deze e-mailen naar: info@pestor.nl.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan per e-mail de hoogte.

Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing. Dan is het mogelijk om een geschil te melden bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht niet elders in behandeling staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van pestor.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 15 reviews.